Jūs varat saņemt savu pasūtījumu personīgi, ar iespēju samaksāt par to uz vietas:
- Mūsu Swarovski salonos (TIKAI Swarovski izstrādājumi!!!).
- Henry Moon salonā
Kas ir nepieciešams?
- Pēc pasūtījuma veikšanas, lūdzu, norādiet, ka vēlaties saņemt preces kādā no mūsu saloniem un ka maksāsiet skaidrā naudā vai ar bankas karti.
- Pagaidiet, līdz mēs ar jums sazināsimies un paziņosim, kur precīzi salonā var saņemt pasūtījumu.
Piegāde ar Omniva un DPD
1) Saņemt savu pasūtījumu Omniva vai DPD pakomātā, norēķinoties par precēm ar bankas pārskaitījumu.
Kas ir nepieciešams?
- Pēc pasūtījuma veikšanas, lūdzu norādiet, kurā tieši Omniva vai DPD pakomātā jūs vēlaties izņemt preci un ka vēlaties veikt apmaksu ar bankas pārskaitījumu.
- Sagaidiet, līdz ar Jums sazināsies mūsu darbinieks vai Jums tiks atsūtīts rēķins.
- Pēc maksājuma veikšanas, tuvākajā laikā uz tālruni vai e-pastu saņemsiet ziņojumu ar kodu, kurā būs norādīts, ka jūsu pasūtījums ir veiksmīgi piegādāts uz norādīto pakomātu.
- Ekrānā ievadiet īsziņā/pasta vēstulē saņemto durvju kodu.
2) Saņemt savu pasūtījumu Omniva pakomātā, norēķinoties par precēm uz vietas (šis piegādes veids ir pieejams TIKAI OMNIVA pakomātos, un to var apmaksāt tikai ar bankas karti!).
Kas ir nepieciešams?
- Pēc pasūtījuma veikšanas norādiet, kurā tieši Omniva pakomātā jūs vēlaties izņemt preci, un ka jūs gribētu apmaksāt to uz vietas pakomātā.
- Sagaidiet ziņojumu uz jūsu telefonu vai e-pastu ar kodu, ka jūsu pasūtījums ir veiksmīgi nogādāts jūsu norādītajā automātā.
- Ekrānā ievadiet īsziņā / e-pastā saņemto durvju kodu.
- Apmaksājiet to, izmantojot norēķinu karti.
3) Saņemt savu pasūtījumu ar Omniva vai DPD kurjeru, samaksājot par precēm ar bankas pārskaitījumu (piegāde ar kurjeru ir iespējama tikai ar priekšapmaksas pārskaitījumu!).
Kas ir nepieciešams?
- Pēc pasūtījuma veikšanas obligāti norādiet precīzu piegādes adresi un ka vēlaties apmaksāt to ar bankas pārskaitījumu.
- Sagaidiet, līdz ar Jums sazināsies mūsu darbinieks vai Jums tiks atsūtīts rēķins.
- Pēc apmaksas veikšanas tuvākajā laikā jūs saņemsiet ziņojumu uz jūsu telefonu vai e-pastu ar informāciju, kad jūsu pasūtījums būs nogādāts jums uz norādīto adresi.
Piegāde ar DHL
DHL kurjerpasta pakalpojumi ir pieejami vairāk nekā 230 valstīs visā pasaulē (izņemot Krievijas Federāciju un Baltkrieviju, un tikai uz noteiktām Ukrainas vietām).
Sazinieties ar mums (info@henry-moon.lv), lai uzzinātu cenas un piegādes laiku uz jūsu valsti.
Paldies, ka iepirkāties mūsu interneta veikalā www.henry-moon.lv!
Ja jūs neesat pilnībā apmierināti ar savu pirkumu, mēs laipni jums palīdzēsim.
14 dienu laikā no saņemšanas brīža (Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 12. pants) jūs varat atgriezt vai apmainīt jebkuru preci, kas iegādāta interneta veikalā www.henry-moon.lv, ja:
- prece neatbilst izmēram,
- saņemot preci, tika konstatēts ražošanas defekts *.
* Pārdevējs nav atbildīgs par defektiem, kas radušies pēc preces nodošanas pircējam, kā arī par defektiem, kas radušies izstrādājuma nepareizas lietošanas rezultātā.
Preču atgriešanas nosacījumi
Atgriežamajai precei jābūt:
- oriģinālajā iepakojumā;
- bez jebkādām lietošanas pazīmēm (nēsāšanas, visām etiķetēm un aizsarguzlīmēm jābūt saglabātām), kā arī bez bojājumiem, kas liecina, ka šī prece ir lietota *.
- visiem rēķinu (pavadzīmes), čeku un citu pirkuma apliecinošu dokumentu oriģināliem jābūt saglabātiem.
* www.henry-moon.lv ir tiesības nepieņemt preci atpakaļ, ja nav pirkuma apliecinošu dokumentu, prece ir lietota, bojāta, tai nav oriģinālā iepakojuma, trūkst kāda no detaļām, nav etiķetes, noņemtas oriģinālās uzlīmes.
Preču atgriešanas kārtība
Ja esat nolēmis atgriezt preci, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu info@henry-moon.lv, norādot savu vārdu, uzvārdu, pasūtījuma numuru un iemeslu, kāpēc vēlaties atgriezt preci. Mēs sazināsimies ar jums, lai noteiktu atgriešanas veidu.:
- jūs varat patstāvīgi atgriezt / apmainīt preces:
Salonā "Henry Moon", Tērbatas ielā 23/25, Rīgā, tālr. +371 67311706, +371 25779931
Salonā Swarovski "ALFA Akropole", Brīvības gatve 372, Rīgā, tālr. +371 20228882
- Nosūtot preci caur Omniva/DPD pakomātu. Šajā gadījumā Jums jāsagaidā līdz ar Jums sazināsies mūsu darbinieks un tiks atsūtīts atgriešanas pieteikums. Precei jābūt kārtīgi iepakotai, jāpievieno pirkuma apliecinošu dokumentu, kā arī aizpildītu preču atgriešanas pieteikumu.
Svarīgi! Jūs esat atbildīgs par preču drošību sūtījuma laikā!
Naudas atgriešana
Tiklīdz jūsu atgrieztā prece tiks saņemta un pārbaudīta, vai atbilst atgriešanas politikai, mēs informēsim jūs, ka esam saņēmuši jūsu atgriežamo preci. Ja visi atgriešanas nosacījumi ir izpildīti, mēs atmaksāsim naudu 30 kalendāro dienu laikā no preces pieņemšanas dienas.
Atmaksa tiks veikta saskaņā ar sākotnējo maksājuma veidu vai uz kontu, kuru norādījāt atgriešanas pieprasījumā.